אודותינו

אודות מצפן תכנון פיננסי

האני מאמין שלנו

מצפן תכנון פיננסי נוסדה על בסיס הבנה כי הלקוח הינו מרכז תהליך התכנון הפיננסי והפנסיוני.
קוד אתי זה משקף את ערכי הליבה לפיהם אנחנו פועלים ומשם מקור צמיחתנו והצלחתנו.

שקיפות והגינות מלאה מול לקוחותינו - לקוחות מצפן תכנון פיננסים סמוכים ובטוחים כי אנו מייצגים אותם נאמנה מול חברות הביטוח ובתי השקעות ללא משוא פנים.

שמירה על רמה מקצועית גבוהה-   שוק הביטוח והפיננסים משתנה ומתעדכן תדיר. אנו במצפן תכנון פיננסי מחוייבים להיות מעודכנים תמיד בכל הקורה במשק. עובדה זו מאפשרת לנו להעניק ללקוחותינו שירות איכותי ומקצועי לאורך זמן.

שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים אנו חיים בעולם שעובר תהליכי דיגיטציה מואצים. מתוך הבנה זו מצפן תכנון פיננסי עושה שימוש במערכות ושירותים טכנולוגיים מהמתקדמים בשוק כמו מערכות לניהול לקוחות, מערכת תומכת החלטה, אתר אינטרנט הכולל גישה לתיק לקוח, מערכת השוואת קופות גמל ועוד.

עבודה מול החברות המובילות במשק בשוק הביטוח, הפנסיה והפיננסיםקשרים עם מספר חברות במקביל מאפשרים לנו להשיג בעבורך את התנאים הטובים ביותר. התקשרות מול מגוון רחב של בתי השקעות וחברות ביטוח מאפשרת גמישות בהתאמת המוצרים, בכל תחום, בכדי שתזכו לקבל את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם. 

מודל שירות לקוח -  תפיסת העולם של מצפן תכנון פיננסי גורסת כי העבודה היא מול לקוח ולא מול מבוטח. אי לכך אנו מחוייבים למתן שירות מתמשך, פנים מול פנים.  שימוש במודל שירות לקוח מאפשר לנו לעבוד בתהליכי עבודה קבועים ומסודרים אשר מייצרים שירות ברמה גבוהה וחווית לקוח חיובית .

 

תהליך העבודה שלנו :

 -שקיפות מלאה והדדית אל מול הלקוח.

- ניתוח צרכי לקוח אל מול הרצונות הקיימים

 -תיאום ציפיות - החל מהפגישה הראשונה וכן בכל מפגש שיתקיים בעתיד. זאת בכדי למנוע אי-הבנות העלולות להביא לחוסר סיפוק מצד שני הצדדים או אחד מהם.

- הקפדה על שליחת סיכומי פגישות - יוצר סדר, מהווה גילוי נאות ומונע אי הבנות.

- עדכון הלקוח במידע רלוונטי אחת לתקופה .

שירות יוזם מצד צוות המשרד.

סגירת מעגל טיפול בבקשות שוטפות של הלקוח תוך וידוא שביעות רצון מאיכות הפתרון .